Both Of Us
Sunday, December 9, 2012 • 11:09 PM • 0 comments


Wuhuuuuuuuuuu *joget joget* Hahahaha 28/11hari rabu kiteorang dengan wawa and bf dia pergi STARHILL. First time jejak kaki kat sini. So, aku jakun lah sikit. Best gilaaaa mandi dekat sini sebab....... Dah lah aku tak pandai berenang. Lepastuh dalamm nak mampos -.- Aku nih pendek xD Mase dekat tepi tepi boleh lah aku berlagak gilaa kan. Sampai ketengah, terjerit jerit sebab kaki tak sampai hahahaha Luckily, ade emin kan ^^ Dia suruh aku dukung kat belakag dia. Hihihihihi co cweet!!! :D Tapi kan, dia suke dengki aku tauuu :(( Nanti dia suruh kejar dia kalau sayang. Niat dihati mmg nak kejar. Gila tak sayang?! Tapi kaki aku tak sampai.... Hahahaha so dia dukung aku jugak. Alelelele mcm sanggup jeh dia nak lepaskan aku :p Lepastuh ade seorang kakak ke ape ntah, tak lame tuh aku tengok dia pun berdukung mcm tuh. Ceh ceh ceh jealous lettew :p Hahahahaha! Sampai hujan turun kiteorg mandi. Sampai takda org. Bahagianyaaaa hidup kami~



Welcome to my blog . I'm Puteri the Writter of this cutie blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> bold italic underline strike

Diary About Link Stuff
Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Puteri Rashidah
Daisypath Anniversary tickers