Both Of Us
Assalamualikum
Saturday, October 20, 2012 • 8:17 AM • 0 comments

Assalamualaikum and Hi *lambai tangan* Hehehehe. Errrr letih lah. Eh, penat lah. Eh? Ape ape jelah. Actually, baru balik dating dengan The Only One Baby That I Ever Had. Hihihi Fuhyoooo untung lag puterii dating tadi :D Eleh, bajet macam hari hari jeh waa dating kan? Emin amek aku dekat rumah tadi and dia bawak pegii tengok movie yang aku beriye riye nak tengok tuh "Aku Terima Nikahnya". Sweet sangat cerite tuh and ending dia happy sedih semua ade. Feeling habes dengan orang sebelah aku. Emin marah aku membebel jeh tengok movie. Ehehehe biaselah i nih kan banyak mulut :p Ending dia.................... Tenenene :p Nak tahu? Mane boyeh :p Nak tahu pegi lah tengok -.- 
Aku suke curi curi pandang muke dia. Muke dia yang handsome tuh sentiasa buat aku jatuh hati dekat dia. Dalam hati aku, cume Tuhan yang tahu macam mane. Tapi, aku sembunyikan.............. Aku tak nak dia tahu yang aku nangis. Aku nangis dalam hati....... Aku rindu dia :'( K dah takya nak gediks sangat eh put. Aku rindu nak cium ketiak dia yang bau alalalalala tuh :p Sssshhhh nih hobi aku sebenarnya hahaha!
Hmmmmmmmmm................ *tarik nafas panjang* Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *lepas* Hahaha. Annoying :3 Emin, put harap ape saje ayat yang keluar daripada mulut emin tadi semua nya betol. Saye gembira sangat harinih. Susah untuk saye lepaskan awak sayang. I really love you and i mean it :)



Welcome to my blog . I'm Puteri the Writter of this cutie blog. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> bold italic underline strike

Diary About Link Stuff
Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Puteri Rashidah
Daisypath Anniversary tickers